Ja, de GAMMA winkels blijven open. We vragen iedereen de veiligheidsmaatregelen te respecteren. Winkel alleen, met een maximum van 30 min. Check de voorraad online, shop gericht en draag een mondmasker.
We vragen iedereen om de afstand te houden in de winkels, zowel ten opzichte van andere klanten als ten opzichte van onze medewerkers. Op verschillende plaatsen staan lijnen op de grond om de nodige afstand te bewaren. We gaan niet als een politieagent controleren. Laten we ons naar elkaar vriendelijk en begripvol gedragen, we zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje.
De verfmengbalie is open. Voor de balie zijn lijnen op de winkelvloer aangebracht om 1,5 meter afstand van tussen klant en medewerker te garanderen.
Met een vraag over je online bestelling kan je terecht op onze klantendienst.
Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Klusvragen en vragen over de winkels kan via privébericht op Facebook of via het contactformulier op de site.
Opgelet: via Facebook kan er geen status van je levering worden gegeven. Je kan bij ons op Facebook terecht van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00.
Voor alle artikelen vind je de bezorgkosten op de artikelpagina zelf. De bezorgkosten van artikelen verschillen vanwege verschil in formaat en gewicht.
Type bestelling | Bezorger | Bezorgkosten |
---|---|---|
Reguliere bestellingen | Thuisbezorgen door PostNL | € 4,95 |
Regulier met afwijkend formaat of breekbare inhoud | Thuisbezorgen door PostNL | € 6,95 |
Zware of grote bestellingen | Thuisbezorgen door Extra@Home | € 29,- |
EXTRA zware/grote bestellingen | Thuisbezorgen door Extra@Home | € 69,- |
Levering door één van onze leveranciers | Verschillende bezorgdiensten | Vermeld op de website |
Onze bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het fysiek contact tussen mensen te minimaliseren. De bezorger kan bovendien je pakket voor je neerzetten zodat er geen handcontact hoeft te zijn.
Wij bezorgen op dit moment alleen maar contactloos. Dat betekent dat de bezorger zal aanbellen, het pakje klaar zal zetten en afstand zal houden. Voor de meest actuele informatie over de PostNL Parcel vind je op de volgende website meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/coronavirus
Dit is per order verschillend, we raden je aan om contact op te nemen met onze klantendienst.
Extra@Home is de bezorgservice voor grote en zware pakketten. Veiligheid van onze klanten en bezorgers staat altijd voorop. De bezorgers nemen daarom de volgende voorzorgsmaatregelen om mogelijke besmetting te voorkomen:
Helaas zijn niet alle artikelen online beschikbaar. Bij elk artikel kun je bekijken of dit thuis kan worden geleverd of alleen in de winkel beschikbaar is.
Artikelen die enkel in de winkel te koop zijn, kunnen we niet online aanbieden. Dat krijgen we gezien de situatie niet geregeld.
Artikelen die tijdelijk niet op voorraad zijn in de webshop, worden wel aangevuld maar vanwege de crisis zijn er veel vertragingen waardoor we niet met zekerheid een termijn voor beschikbaarheid kunnen geven.
Wegens de huidige uitzonderlijke omstandigheden zien wij ons genoodzaakt ons GAMMAplus programma tijdelijk te onderbreken.
Alle bestaande kortingsbons die werden uitgegeven, kunnen online nog worden gebruikt mits de vervaldatum wordt gerespecteerd.
Er worden geen nieuwe kortingsbons uitgeven tot nader bericht.
In de huidige omstandigheden hebben we besloten dat het uitreiken van GAMMAplus kortingsbonnen onnodig contact oplevert tussen de kassamedewerker en de klant. Hierdoor hebben wij besloten tijdelijk ons loyalty programma van de GAMMAplus kaart te onderbreken.
We geven ook geen GAMMAplus kortingsbonnen meer uit in de app. Dit doen we om het technisch zo makkelijk mogelijk te houden bij onze kassa’s voor onze collega’s en klanten. We hopen hierbij op je begrip.
Ook de coupons voor nieuwe nieuwsbriefontvangers en verjaardagen worden tijdelijk stopgezet.