Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag over onze promoties, artikelen of diensten? Vul dan onderstaand contactformulier in. We reageren meestal binnen 3 dagen. Dat doen we telefonisch of via e-mail.

 

Heb je een vraag over een webshoporder? Bel onze webshop op 0800–39009. Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur, op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Of kijk bij onze meestgestelde vragen.

Meestgestelde vragen

Wanneer kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Als je binnen 14 dagen in een winkel langskomt met de kassabon of factuur. Dit geldt ook voor de meeste online aankopen. Is jouw online aankoop via Extra@Home geleverd? Dan dien je te allen tijde contact op te nemen met de klantenservice. Het nummer staat op de pakbon van je levering. 

 

Voorwaarde is dat je zorgvuldig bent omgegaan met het artikel en de verpakking. Je pakt het artikel slechts in die mate uit of gebruikt het voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het artikel wenst te behouden. Je retourneert het artikel met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking conform de door ons verstrekte instructies. Alleen als we het artikel speciaal voor je besteld hebben, geldt deze service helaas niet.

Waarom krijg ik een foutmelding als ik probeer in te loggen bij mijn GAMMA-account?

Dit zijn mogelijke oorzaken:

  1. Je hebt een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Weet je jouw wachtwoord niet meer? Via wachtwoord vergeten kun je een nieuw wachtwoord aanvragen;
  2. Je gebruikt een ander e-mailadres om in te loggen dan het adres waarmee je het account hebt aangemaakt;
  3. Je hebt de aanvraag van jouw account nog niet bevestigd. Dit dien je te doen binnen 24 uur nadat je een bevestingsmail ontvangt. Is deze periode al verlopen? Maak in dat geval opnieuw een account aan.
Wat doe ik als mijn aankoop binnen de garantietermijn stuk is gegaan?

Kom dan naar de klantenservice van je dichtstbijzijnde GAMMA. Neem wel je kassabon mee.

Hoe vraag ik een GAMMAplus kaart aan?

In de GAMMA winkel  bij de servicebalie zijn aanvraagformulieren aanwezig. Als je deze invult en inlevert, ontvang je direct  jouw GRATIS GAMMAplus kaart. Deze kan je meteen gebruiken.

Wat zijn de contactgegevens van ons bedrijf?

Intergamma B.V. handelend onder de naam ‘GAMMA webshop’
Maatschappelijke zetel en adres: Storkstraat 2, 3833LB Leusden Nederland.
KvK-nummer: 31021056. BTW-identificatienummer: NL 005681108
GAMMA België is een formule van Intergamma B.V.
 
Contactgegevens voor klanten in België:
GAMMA België N.V. (KBO 0419.661.590). BTW-identificatienummer: BE 0419661590
Kantooradres: Amsterdamstraat 18, 2000 Antwerpen
Telefoon: 0800–39009. Bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur, op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zondag van 12.00 tot 17.00 uur. 
Telefax: 03/202-53-01
E-mailadres: webshop-klantenservice@gamma.be

1

Stel je vraag bij jouw GAMMA winkel

Neem contact op met de GAMMA winkel in jouw buurt.

 

 

Vind jouw winkel op de kaart

2

Stel je vraag online

Heb je een vraag, compliment of klacht waarmee je niet terecht kunt op de website of bij je winkel? Je kunt met onderstaand formulier je vraag stellen aan de klantenservice van het hoofdkantoor van GAMMA België. We reageren meestal binnen 3 werkdagen. Dat doen we telefonisch of via e-mail.

Let op:

Verkeerd ingevulde e-mailadressen kunnen niet in behandeling worden genomen

3