Privacyverklaring

Winkelservices

GAMMA helpt je bij het uitvoeren van je klus. Om je goed van dienst te kunnen zijn hebben we in sommige gevallen gegevens van je nodig. Denk bijvoorbeeld aan het leveren van je aankopen, het installeren van een zonnescherm door onze Montageservice of het huren van een bestelwagen. Als je van een van deze diensten gebruik wil maken, vragen we verschillende gegevens.
Zo hebben we je adresgegevens nodig voor de levering en je e-mail adres en/of telefoonnummer om je op de hoogte te houden van de planning of om je te vragen hoe je de service hebt ervaren. Deze gegevens delen wij alleen met externe dienstverleners, als zij de service namens ons uitvoeren.

Zo heeft de installateur van de zonneschermen je naam, telefoonnummer en adresgegevens nodig voor de installatie van het scherm. Deze externe dienstverleners mogen jouw gegevens alleen gebruiken om de betreffende service uit te voeren. Ze mogen je gegevens niet zelfstandig gebruiken, opslaan of verkopen aan anderen.

Wanneer je de GAMMAplus klantenkaart gebruikt koppelen wij de gegevens (naam, adres, woonplaats, e-mail, gegevens die je hebt gedeeld bij het aanvragen van de klantenkaart) van jouw aankopen ook aan jouw Mijn GAMMA account. Lees hier meer over bij de GAMMAplus klantenkaart of de MijnGAMMA account. Alle gegevens van aankopen die in de winkel worden gedaan gebruiken we om ons producten- en dienstenaanbod in de winkelen te optimaliseren en beter inzicht te krijgen in de behoeften van onze klanten en hun koopgedrag.

De aankoopgegevens voor deze analyses bewaren we twee jaar. Als je een aankoop doet in een GAMMA Franchise Winkel verwerken zij je transactiegegevens. In dat geval is de GAMMA Franchise Winkel verantwoordelijke voor de verwerking. Zij doen dit onder dezelfde voorwaarden zoals in deze privacy-verklaring beschreven.

Huur een bestelwagen
Indien je een aankoop niet zelf kan vervoeren, kan je in je GAMMA winkel een bestelwagen huren. De voorwaarden vind je op deze pagina.

Bij het invullen van het huurcontract voor de bestelwagen noteert de winkelmedewerker jouw naam, telefoonnummer en het nummer van jouw identificatiebewijs. Het telefoonnummer hebben we nodig om in contact met je te blijven over het huurcontract en de gegevens over jouw identiteitsgegevens om fraude te voorkomen.

Vanuit belastingoogpunt zijn we verplicht om de details van iedere aankoop zeven jaar te bewaren. De Franchise winkel is verantwoordelijk voor de verwerking van je persoonsgegevens voor het huren van een bestelwagen.

Huur gereedschap
In GAMMA Aalst kan je gereedschap huren. Voor het huren van gereedschap maakt deze winkel gebruik van de diensten van een externe partner die verwerkingsverantwoordelijk is. Om het huurcontract voor het gereedschap op te maken registreert de winkelmedewerker je naam- en adresgegevens namens de externe partij.
Om je te kunnen bereiken als het gereedschap niet terugkomt noteert de winkel jouw telefoonnummer. Om fraude te voorkomen noteert de winkelmedewerker namens de externe partner het nummer van je identiteitskaart.

Hoe onze externe partij jouw privacy verder garandeert vind je terug in de algemene voorwaarden van het verhuurcontract van de externe partij. GAMMA Aalst verzorgt namens de externe partij de betalingen. Zodra je afrekent worden de transactiegegevens geregistreerd om de betaling af te ronden. Vanuit belastingoogpunt zijn we verplicht om de details van iedere aankoop zeven jaar te bewaren.

MijnGAMMA

Online MijnGAMMA profiel Online kan je een MijnGAMMA account aanmaken. In je persoonlijke account vind je een overzicht van je bestellingen en je retouraanvragen, en vind je je persoonlijke kortingsbonnen. Je maakt een MijnGAMMA account aan door je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer op te geven.

Deze gegevens hebben wij nodig om jouw profiel te registeren. Je kan vrijblijvend ook je geboortedatum opgeven, we gebruiken die om je een cadeau te sturen op je verjaardag. Het is ook mogelijk om je klantenkaart te koppelen aan je MijnGAMMA account of om een digitale klantenkaart aan te vragen.
Zo ontvang je online dezelfde kortingen als in winkel.

Door de klantenkaart te koppelen aan je MijnGAMMA account zijn al je aankopen die je doet met je klantenkaart inzichtelijk via je MijnGAMMA account. Wanneer je een online MijnGAMMA account aanmaakt ontvang je hier via e-mail een bevestiging van. Je kan dan direct aangeven of je per e-mail ook commerciële berichten van ons wil ontvangen zoals bijvoorbeeld klustips, nieuw assortiment, acties en aanbiedingen en uitnodigingen voor workshops of demonstraties.

Online aankoopgegevens of online klikgedrag koppelen we aan je online MijnGAMMA profiel. Klik hier om je online af te melden voor je MijnGAMMA account. Nadat we je identiteit hebben vastgesteld verwijderen we je profiel. Gebruik je je MijnGAMMA account niet (meer) actief dan verwijderen we na vijf jaar je account.

Levering en distributie

Als je ervoor kiest om jouw aankoop thuis (of in de winkel) te laten leveren, dan registreren we een aantal gegevens van je. We vragen je naam en adres, om de producten daadwerkelijk te bezorgen. Ook vragen we je emailadres en/of telefoonnummer om je op de hoogte te houden van de planning of om je te vragen hoe je de levering hebt ervaren. Je gegevens delen we alleen met externe partijen als zij namens ons een dienst uitvoeren.

Zo heeft bijvoorbeeld het transportbedrijf je naam en adres nodig om de producten te kunnen leveren. Externe partijen mogen jouw gegevens alleen gebruiken om de betreffende leveringsdienst uit te voeren.

Ze mogen je gegevens dus niet zelfstandig gebruiken, opslaan of verkopen aan anderen. Wij bewaren jouw gegevens voor het leveren van producten maximaal 2 jaar. Intergamma B.V. (privacy-verklaring GAMMA BE 2019-0225def) 3

Publieke connectivity

Tijdens een bezoek aan een van onze winkels of het hoofdkantoor kun je gratis gebruikmaken van wifi. Zodra je bent ingelogd op ons wifinetwerk, worden er vanuit technisch oogpunt automatisch gegevens verzameld zoals een identificatienummer (MAC-adres, IP adres) van jouw apparaat, maar ook de fabrikant van het apparaat en welk operating systeem je gebruikt.

Deze gegevens worden na 1 dag verwijderd. Intergamma gebruikt de gegevens alleen om eventueel misbruik te voorkomen. Mochten er illegale activiteiten plaatsvinden vanuit ons wifinetwerk, dan kunnen we de toegang van het apparaat, waarmee je gebruikmaakt van ons wifinetwerk, blokkeren.

Aankopen online

Wanneer je in de winkel of in de webshop een aankoop doet en betaalt, dan worden je transactiegegevens geregistreerd om de betaling in orde te kunnen maken. Vanuit belastingoogpunt zijn we verplicht om de details van iedere aankoop zeven jaar te bewaren.

Wanneer je bij de kassa je GAMMAplus klantenkaart scant of je klantenkaart gebruikt bij een online aankoop, dan passen we eventuele kortingen toe. Je leest hier meer over bij de voorwaarden van de GAMMAplus klantenkaart. Als je GAMMAplus klantenkaart gekoppeld is aan je MijnGAMMA account dan zijn je online aankopen in de winkel en online ook terug te vinden in je MijnGAMMA account.

Als je een aankoop doet in een GAMMA Franchise Winkel, dan verwerken zij je transactiegegevens. In dat geval is de GAMMA Franchise winkel verantwoordelijke voor de verwerking. Zij doen dit onder dezelfde voorwaarden als in deze privacy-verklaring beschreven.

GAMMAplus klantenkaart

GAMMAplus
De GAMMAplus klantenkaart biedt je veel voordelen. Zo krijg je bijvoorbeeld bij iedere aankoop met de GAMMAplus kaart een persoonlijke korting op je volgende aankoop en kan je gratis een GAMMA bestelwagen gebruiken om volumineuze aankopen thuis te brengen. Al deze transactiegegevens worden gekoppeld aan jouw GAMMAplus klantenkaart.

Tijdens het aanvragen van de GAMMAplus klantenkaart vul je jouw naam en postcode in op het aanvraagformulier wat later door een externe partij wordt ingevoerd in onze database. Indien je ook je e-mailadres opgeeft, dan kan je over digitale kassabonnen beschikken en houden wij je mits je daar toestemming voor geeft per mail op de hoogte van promoties of andere acties.

Het is ook mogelijk om een digitale klantenkaart aan te maken binnen je MijnGAMMA account. In dit geval is het niet nodig om je persoonsgegevens in te voeren omdat de kaart is gekoppeld aan de persoonsgegevens die je al hebt gegeven tijdens het aanvragen van jouw MijnGAMMA account. Als je de fysieke GAMMAplus klantenkaart koppelt aan jouw MijnGAMMA account dan kan je alle online aankopen die je hebt gedaan met je GAMMAplus klantenkaart terugvinden in je MijnGAMMA account.

Ook is het binnen de MijnGAMMA omgeving mogelijk om zelf je persoonsgegevens te wijzigen en in te zien en je kortingsbonnen te bekijken. Je persoonsgegevens en alle transactiegegevens blijven tot 5 jaar na de laatste activiteit met de klantenkaart bewaard, ook als je besluit geen gebruik meer te maken van de GAMMAplus klantenkaart.

Social Media

Veel GAMMA informatie, producten, aanbiedingen en voordelen vind je terug op de social media omgeving van GAMMA (o.a. Facebook, YouTube en Twitter). Als je ervoor kiest om lid te worden van een GAMMA social media omgeving, bijvoorbeeld door deze te volgen of liken, dan kun je al onze informatie, producten, aanbiedingen en voordelen hierop bekijken.

De beheerder van deze social media omgeving kan zien dat je lid bent van het account Intergamma B.V. (privacy-verklaring GAMMA BE 2019-0225def) 4 en met welke berichten je interacteert. Je kiest er zelf voor welke persoonsgegevens jouw social media account wel en niet openbaar weergeeft (o.a. Facebook, YouTube en Twitter).

Als je reageert op aanbiedingen, voordelen of berichten dan kunnen andere leden en niet-leden van onze social media omgeving (o.a. Facebook, YouTube, en Twitter) jouw reactie zien inclusief de persoonsgegevens die je zelf openbaar hebt gesteld. Naast berichten over GAMMA informatie, producten, aanbiedingen en voordelen, starten we regelmatig leuke wedstrijden op onze social media omgeving. Jouw gegevens op onze social media omgeving blijven bewaard zolang je lid blijft van onze social media omgeving.

Mobiele apps

Met de GAMMA app check je onder andere gemakkelijk de winkelvoorraad van een product en kan je de streepjescode van producten scannen om meer informatie te zien en direct online te bestellen. Als je de app voor het eerst gebruikt kan je aangeven of de app je locatie en camera mag gebruiken. Ook is het mogelijk om in te stellen of je wel of geen notificaties wilt ontvangen.

Op het moment dat je gebruik maakt van onze app, registreren wij je IP of MAC-adres en informatie over hoe je de app gebruikt. Een externe partij ontvangt je MAC-adres om app notificaties te versturen. Deze externe partij bewaart je MAC-adres één dag en gebruikt deze gegevens uitsluitend voor het versturen van notificaties.

Om ingelogd te blijven in de app bewaren wij maximaal 1 jaar je MAC-adres. In de app kan je ook een koppeling maken naar je MijnGAMMA account waarmee jouw klantgegevens en transacties worden opgehaald. Besluit je om een koppeling te maken met je GAMMA klantenkaart dan profiteer je optimaal van kortingen, aanbiedingen en acties. Hiervoor worden alle benodigde gegevens opgehaald.

Klantcontact

Heb je vragen? We helpen je graag. Je kan ons bereiken via het contactformulier, ons directe telefoonnummer of via social media. Als je een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal gegevens van je nodig zoals je naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om je vraag of klacht in behandeling te nemen.

We gebruiken deze informatie ook om je op de hoogte te houden van je vraag of klacht. Nadat je vraag of klacht is afgehandeld bewaren we deze informatie nog tien jaar. Zo kunnen we je beter van dienst zijn als je ons later nog eens zou nodig hebben.

Wij noteren je adresgegevens en indien nodig je GAMMAplus kaartnummer enkel indien wij iets naar je toe moeten sturen. Als je geld van ons terug ontvangt, dan noteren wij je bankrekeningnummer. Voor een goede afhandeling van deze werkzaamheden bewaren we deze gegevens tien jaar.

Maatwerkhulpen/ planners

Misschien gebruik je voorafgaand aan je aankoop (online, in de winkel of op een bestelzuil in de winkel) een van onze configuratoren en ontwerp je je eigen dressing of binnendeur. Bij een aantal configurators kan je je ontwerp opslaan en het eindresultaat met de benodigde artikelen naar jezelf mailen.

We bewaren je e-mailadres voor een periode van 1 jaar.
Je kan de producten die je in je ontwerp hebt gekozen ook meteen toevoegen aan je Boodschappenlijstje in je MijnGAMMA account. Je leest hier alles over bij het MijnGAMMA Boodschappenlijstje.

Bij een aantal configurators is het mogelijk om je ontwerp aan je MijnGAMMA account toe te voegen. Je leest hier meer over bij GAMMAplus klantenkaart of online bij MijnGAMMA account.

Website verbeteringen

Wij doen ons best om onze website zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken voor jou. Als je onze cookies hebt geaccepteerd dan analyseren wij een aantal algemene gegevens op de website zoals het aantal bezoekers en de meest bezochte pagina’s op de website.
Ook houden wij in het geval dat je de cookies hebt geaccepteerd bijvoorbeeld het klikgedrag bij op de website. Wij verwerken hiervoor uitsluitend je IP-adres, wat wij maximaal twee jaar bewaren.

Om te weten wat je vindt van onze website bieden we de mogelijkheid om feedback te geven via een feedbackformulier. Je hoeft geen persoonsgegevens in te vullen. Als je toch persoonsgegevens invult, dan gaan we hier zorgvuldig mee om en maken we geen koppelingen met andere bronnen op basis van deze persoonsgegevens.

Direct Marketing

Als je altijd als eerste op de hoogte wil zijn van onze aantrekkelijke acties en aanbiedingen, inspiratie op wil doen, tips wil ontvangen of bijzondere producten wil ontdekken, dan kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief van GAMMA.

We registreren je naam en e-mailadres om je verzoek uit te voeren. Indien je onze mails niet meer wenst te ontvangen, kan je je altijd uitschrijven via de uitschrijflink in iedere nieuwsbrief. Om de nieuwsbrief en de webshop van GAMMA zo relevant mogelijk voor jou te maken, stellen we je nog een paar vragen om je beter te leren kennen.

We kunnen je online aankoopgegevens en je online zoekgedrag op GAMMA.be koppelen aan je Mijn GAMMA profiel. Op die manier kunnen we je informatie, tips en inspiratie sturen over de producten die bij jou passen. Dit profiel bewaren we totdat je uitschrijft voor profilering op Mijn GAMMA. Regelmatig organiseert GAMMA wedstrijden of kan je je inschrijven voor workshops of evenementen. Wedstrijden organiseert GAMMA samen met andere gerenommeerde A-merken of organisaties.

Wanneer je mee wilt doen aan een wedstrijd, workshop of evenement dan wordt vaak gevraagd om een aantal persoonsgegevens zoals je naam, adres, woonplaats en e-mailadres. Al deze gegevens worden bewaard tot maximaal 1 jaar na afloop van de wedstrijd, de workshop of het evenement, tenzij in het wedstrijdreglement anders wordt aangegeven.

Klant en Marktonderzoek

Elke dag zijn we bezig om ons productaanbod en diensten te verbeteren. Daarom willen we graag weten wat jouw wensen en behoeften zijn. Hiervoor voeren wij verschillende klant & marktonderzoeken uit met behulp van rapportages, segmentatieonderzoeken, analyses en selecties. Als je mee wilt werken aan één van deze onderzoeken, dan meld je je hiervoor online aan. We vragen je dan om je contactgegevens.

Deze contactgegevens bewaren we maximaal één jaar. Regelmatig doen we onderzoek naar waar onze klanten vandaan komen. Alleen als je hier toestemming voor geeft dan noteren wij bij de kassa de vier cijfers van je postcode. We slaan deze gegevens voor maximaal 5 jaar op. Om beter inzicht te krijgen in jouw wensen versturen we regelmatig via e-mail een korte vragenlijst. Deze vrijblijvende enquêtes sturen we naar het e-mailadres dat je eerder hebt opgegeven bij het aanmaken van je klantenkaart.

Aan de hand van de uitkomsten van de enquête kunnen wij onze producten en diensten verbeteren. Aan de hand van je koopgedrag kunnen wij relevantere producten en diensten aanbieden in de winkel en online. Dit analyseren wij door bijvoorbeeld de aankopen met de klantenkaart of de data van een externe partij als je bij deze partij toestemming hebt gegeven voor het doorzenden van jouw data naar externe partijen.

Met het gebruik van je klantenkaart ontvang je bij iedere aankoop een kortingsbon voor een volgende aankoop. Door selecties uit te voeren op je klantenkaart in combinatie met je aankopen zijn wij steeds beter in staat om kortingsbonnen te geven waar jij wat aan hebt. Hiervoor bewaren wij deze gegevens 5 jaar.

Je kan je mening geven over jouw GAMMA winkel. Je dient hiervoor je e-mailadres en/of telefoonnummer achter te laten wanneer je graag wilt dat we contact met je opnemen. We bewaren deze gegevens één jaar.

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR JE GEGEVENS?

Dit is de privacy-verklaring van Intergamma B.V. en haar dochtervennootschappen, gevestigd aan de Storkstraat 2, 3833 LB te Leusden, en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 31027058 (hierna: “Intergamma” of “wij”). GAMMA / KARWEI zijn formules van Intergamma, waarbij Intergamma verantwoordelijk is voor de verwerking van jouw persoonsgegevens.

GEBRUIK VAN PERSOONSGEGEVENS

Wanneer je gebruik maakt van de diensten en/of website van Intergamma en/of een van haar formules dan laat je (persoons)gegevens achter bij Intergamma. Zie de betreffende privacy groeperingstegel voor de specifieke uitleg over de verwerkingen en persoonsgegevens behorend bij deze activiteit.

‘’Rechtsgronden’’ voor de verwerking van jouw gegevens?

Wij verwerken jouw gegevens, omdat wij dit ofwel nodig hebben voor het aangaan of uitvoeren van een overeenkomst met jou, of omdat we daartoe wettelijk verplicht zijn, of omdat wij (of een derde) daar een gerechtvaardigd belang bij hebben, of met jouw afgegeven toestemming. Onze gerechtvaardigde belangen staan in deze privacyverklaring omschreven. In individuele gevallen zouden wij genoodzaakt kunnen zijn om jouw gegevens te verwerken, omdat dit noodzakelijk is voor jouw vitale belang of dat van een ander (bijvoorbeeld als jij of iemand die met jou mee is een ongelukje oploopt in een van onze bouwmarkten of winkels en we jouw gegevens moeten doorgeven aan het ambulancepersoneel).

Bewaartermijn van jouw gegevens?

Intergamma bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor de doelen waarvoor de persoonsgegevens worden verwerkt. Zie de betreffende privacy groeperingstegel voor de specifieke bewaartermijnen behorende bij deze activiteit.

Beveiliging van jouw persoonsgegevens?

Intergamma heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beveiligen. Deze beveiligingsmaatregelen vragen wij ook van derde partijen die in opdracht van ons jouw persoonsgegevens verwerken.

Hoe bouwen wij profielen?

Als je een Mijn GAMMA of Mijn KARWEI lid bent, of je hebt jezelf aangemeld voor de GAMMA of KARWEI nieuwsbrief, dan koppelen we gegevens die we van je ontvangen aan jouw Mijn GAMMA of Mijn KARWEI profiel. Op deze manier leren we je steeds beter kennen en kunnen we onze communicatie met jou beter afstemmen op jouw specifieke interesses van onze producten en activiteiten.

Koppelen van jouw zoekgedrag en jouw surfgedrag

Wij koppelen jouw zoekgedrag en/of surfgedrag op onze digitale omgevingen om je leuke aanbiedingen te kunnen doen die echt bij jou passen.

Koppelen van gegevens over evenement of actie

Als je meedoet met een GAMMA of KARWEI evenement of actie, dan koppelen we de gegevens die je hiervoor moet opgeven aan jouw Mijn GAMMA of Mijn KARWEI profiel of aan jouw GAMMA of KARWEI nieuwsbriefprofiel. Daarnaast ontvangen wij, niet-herleidbare demografische informatie, van een derde partij die wij gebruiken om jouw Mijn GAMMA of Mijn KARWEI profiel verder aan te vullen. Zo kunnen we meer inzicht krijgen in je mogelijke interesses en onze communicatie met jou daarop aanpassen.

Hoe kun je jouw gegevens inzien of ontvangen?

Gegevens van je Mijn GAMMA of Mijn KARWEI Account kun je zelf altijd inzien. Wil je verder nog weten welke gegevens wij van jou verwerken dan kun je dit aan ons vragen. Sommige gegevens kun je van ons meekrijgen in een gebruikelijk format. Dat geldt voor elektronische gegevens die je zelf aan ons hebt doorgegeven, gegevens die je bij ons hebt aangemaakt en gegevens die we gebruikt hebben voor een overeenkomst die we met je zijn aangegaan of waarvoor je toestemming hebt gegeven.

Hoe wijzig of wis je jouw gegevens?

Mochten bepaalde gegevens niet kloppen, dan kunnen we deze voor je wijzigen. Gegevens van je Mijn GAMMA of Mijn KARWEI profiel kun je bovendien altijd zelf aanpassen. Ook kun je ons vragen om jouw gegevens te wissen en om deze niet meer te gebruiken. Als je eerder toestemming hebt gegeven voor de verwerking van jouw persoonsgegevens, kun je deze natuurlijk weer intrekken. In een aantal gevallen kun je ook aangeven om jouw gegevens te ‘beperken’. Uiteraard zorgen wij er dan voor dat jouw gegevens niet worden gebruikt zonder jouw toestemming. Er zijn gevallen waarin we je verzoek mogen weigeren, bijvoorbeeld als je ons vraagt om jouw gegevens te wissen, maar we deze nodig hebben voor een fraude-onderzoek of om belastingtechnische redenen. Als dit het geval is, laten we je dit zo snel mogelijk weten.

Met welke externe partijen delen we je gegevens?

In een aantal gevallen verstrekken we (waar nodig) je gegevens aan derde partijen. We zullen je gegevens echter nooit aan andere partijen doorverkopen. Zoals gezegd werken we in sommige gevallen samen met externe dienstverleners. Zij mogen je gegevens alleen gebruiken voor het uitvoeren van de desbetreffende activiteiten. Jouw gegevens mogen ze niet zelfstandig gebruiken of doorgeven aan anderen. Gegevens die via Cookies worden verzameld kunnen worden gedeeld met de partijen die deze Cookies plaatsen. Lees hier meer over in ons cookie-verklaring. Ook kan het zijn dat we door overheidsinstanties of andere partijen wettelijk worden verplicht om jouw gegevens af te staan. We delen dan alleen de strikt noodzakelijke gegevens.

Waar worden je gegevens opgeslagen?

Voor het verkrijgen en bewaren van bepaalde gegevens werken we met verschillende applicaties. Om jouw privacy te waarborgen, zijn deze applicaties aan strenge regels gebonden. De meeste gegevens worden opgeslagen binnen de Europese Unie. Voor de gegevens die buiten de Europese Economische Ruimte (EER) worden verwerkt, werken we bij voorkeur met derde partijen die volgens de Europese regels een passend beschermingsniveau bieden.

Voor een aantal landen is dit door de Europese Commissie (EC) vastgesteld (bijvoorbeeld voor Amerikaanse partijen die onder het ‘privacy shield’ vallen). Voor het verwerken van persoonsgegevens naar landen die niet voorkomen op de vastgestelde lijst, werken we met de gestandaardiseerde clausule van de EC (Commission Decision C(2010)593).

Links naar andere websites

Op Intergamma.nl GAMMA.nl, GAMMA.be of KARWEI.nl, staan een aantal links naar websites van Intergamma B.V. (privacy-verklaring 2019-0225def) 3 derde partijen. Als je daarop klikt, wordt de website van deze derde partij geopend. Zodra je op de website van deze derde partij bent, is het privacybeleid van deze derde partij van toepassing.

Heb je vragen of klachten?

Heb je vragen over jouw gegevens, de manier waarop we daarmee omgaan of over deze privacyverklaring? Dan kun je contact opnemen met de Klantenservice van Intergamma via een webformulier, of als je dat wilt, met onze Functionaris Gegevensbescherming door een brief te sturen naar:
Intergamma B.V.
t.a.v. Functionaris Gegevensbescherming,
Postbus 100
3830 AC Leusden

Bij klachten, over bijvoorbeeld de manier waarop we jouw gegevens gebruiken of hoe we op jouw privacy gerelateerde vragen reageren, kun je een klacht indienen in Nederland bij de Autoriteit Persoonsgegevens of in België bij de Gegevensbeschermingsautoriteit.

Kan deze privacy-verklaring worden aangepast?

Ja, deze privacy-verklaring kan worden aangepast. We raden je aan om regelmatig de privacyverklaring te raadplegen. Over belangrijke wijzigingen zullen we je apart op de hoogte brengen. Deze privacy-verklaring is van toepassing op de website van GAMMA (www.GAMMA.nl, www.GAMMA.be) en KARWEI (www.KARWEI.nl) alsook alle overige digitale kanalen waar Intergamma gebruik van maakt. Deze privacy-verklaring is voor het laatst aangepast op 25 februari 2019.

Vragen

Heb je nog vragen of wil je een klacht uiten neem dan contact met ons op: Intergamma B.V. Postbus 100 3830 AC Leusden T +31 (0)33 43 48 111 F +31 (0)33 43 48 100

Recent bekeken