Klantenservice

Bestelstatus opvragen?

Bekijk nu
Ik heb een vraag over mijn online bestelling. Hoe contacteer ik de klantendienst?

Met een vraag over je online bestelling kan je terecht op onze klantendienst.
Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Klusvragen en vragen over de winkels kan via privébericht op Facebook of via het contactformulier op de site.

Opgelet: via Facebook kan er geen status van je levering worden gegeven. Je kan bij ons op Facebook terecht van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00.

Bezorgen jullie contactloos?

Wij bezorgen op dit moment alleen maar contactloos. Dat betekent dat de bezorger zal aanbellen, het pakje klaar zal zetten en afstand zal houden. Voor de meest actuele informatie over de PostNL Parcel vind je op de volgende website meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/coronavirus

Hoe gaat Extra@Home om met het coronavirus en wat kan ik verwachten bij de bezorging van grote artikelen?

Extra@Home is de bezorgservice voor grote en zware pakketten. Veiligheid van onze klanten en bezorgers staat altijd voorop. De bezorgers nemen daarom de volgende voorzorgsmaatregelen om mogelijke besmetting te voorkomen:

  1. Bezorgers leveren alleen nog over de drempel van je woning (niet verder de woning in!). Ook het eventueel afhalen van een artikel gebeurt alleen als het achter de drempel van de woning klaar staat.
  2. Tijdens de levering houden ze te allen tijde een veilige afstand tot de ontvanger. Een veilige afstand is “tenminste de armlengte van een volwassene”
  3. Na het aanbellen doen onze bezorgers een stap achteruit. Wij vragen de ontvanger om na het openen van de deur ook een stap achteruit te zetten.
  4. De levering wordt vervolgens over de drempel geplaats (‘drempel bezorging’).
  5. Een handtekening zetten voor de schadevrije ontvangst wordt vervangen door het maken van een foto van het artikel over de drempel van de woning.

Waar gaat je vraag over?

Recent bekeken