Met een vraag over je online bestelling kan je terecht op onze klantendienst.
Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Klusvragen en vragen over de winkels kan via privébericht op Facebook of via het contactformulier op de site.
Opgelet: via Facebook kan er geen status van je levering worden gegeven. Je kan bij ons op Facebook terecht van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00.
Wij bezorgen op dit moment alleen maar contactloos. Dat betekent dat de bezorger zal aanbellen, het pakje klaar zal zetten en afstand zal houden. Voor de meest actuele informatie over de PostNL Parcel vind je op de volgende website meer informatie: https://www.postnl.nl/klantenservice/algemene-vragen/coronavirus
Extra@Home is de bezorgservice voor grote en zware pakketten. Veiligheid van onze klanten en bezorgers staat altijd voorop. De bezorgers nemen daarom de volgende voorzorgsmaatregelen om mogelijke besmetting te voorkomen:
› Bestellen
› Levering
› Orderstatus opvragen
› Bestelling annuleren
› Winkel aankopen omruilen
› Online aankopen retourneren
› Garantie
› Recycleren
› Betaalmethoden
› Cadeaukaart
› Ecocheques
› Nergens goedkoper
› Review van de maand