Het is niet de eerste maal dat ik Progazon van Compo gebruik.Dat ik het
regelmatig aanschaf bewijst mijn tevredenheid,zeker nu dat de vroegere onkruidsmiddelen
niet meer mogen verkocht worden(althans niet in Belgie).Het gras ziet er mooi groen uit
(met dien verstande dat het geen luxegazonnetje is)Door het gebruik in de regelmaat ben
ik uiterst tevreden,want "onkruid vergaat niet".
25 juni 2024
5/5
Goed produkt.gilbert.
Verleden jaar ook gebruikt en het resultaat mag er best zijn. Mooi groen gazon en fijn van struktuur. Dit jaar moet ik nog behandelen.