Als je de GAMMAplus kaart nog niet hebt kan je tijdens het afrekenen deze meteen aanvragen om de korting niet mis te lopen.
Aanbieding t/m 11-08-2026
Online bijna uitverkocht
Thuisbezorgd
€4.95
Thuisbezorgd gratis vanaf €50
Voor 21:00 besteld, morgen in huis
Bezorgd in winkel
gratis
Voorraad in de winkel
Selecteer jouw winkel om de voorraad in de winkel te controleren.
Productomschrijving
Met bewegings-en afstandssensor
Dimmerfunctie
Geïntegreerde LED lamp
Warm wit licht
De LED-onderkastarmatuur Balic Sensor 80 zorgt voor optimale lichtomstandigheden en maximaal lichtcomfort. De armatuur heeft zowel een bewegingssensor als een afstandssensor. Als je de sensor met de schakelaar aan de zijkant op "M" zet, wordt de onderste sensor met dimmer geactiveerd. Met een simpele beweging van je hand zet je de verlichting onder de kast aan en uit. Door je hand onder de sensor te houden, dim je het licht tot de gewenste helderheid. Als de schakelaar op "D" staat, wordt de afstandssensor geactiveerd. Als je Basic in een lade of kast hebt geïnstalleerd gaat het lampje aan als je de lade opentrekt of de deur opent. De lamp heeft een geïntegreerde ledlichtbron van 11 watt met een lichtopbrengst van 800 lumen en geeft een warmwit licht.
Bij GAMMA heb je 30 dagen bedenktijd. In jouw GAMMA winkel retourneer je gratis je bestelling. Je betaalt €4.95 als je de bestelling per post retourneert. Bezorg ons het artikel terug in originele staat en verpakking.
Let op: De bedenktijd en het kunnen retourneren gelden niet voor op maat gemaakte artikelen en verse/ bederfelijke artikelen zoals planten.
Goed eindresultaat. Handleiding is erg onduidelijk
Gerard Faber
16 februari 2026
5/5
Mooie lampen
Strak ontwerp en fijne lichtopbrengst
John
16 februari 2026
5/5
Goed licht en makkelijk te bedienen
Heel handig met een sensor, niet meer met vieze tengels aan lichtknopjes tijdens koken. (Ik vond dat altijd een heel precies karweitje en ik haat kleffe knopjes) Enige nadeel is als je te wild afwast dat de sensor iets ziet bewegen en het licht uitdoet. Maar goed, die wapper je ook zo weer aan. Ik had eerst tl balken maar de hele armatuur was stuk. Uiteindelijk wil ik de keuken vervangen dus ik zocht iets simpels dat het gewoon goed doet zonder knipperen en zonder ingewikkelde montage. Erg blij mee. Ik voel me net een keukenfee dat ik met een sierlijke zwaai het licht aan kan doen.